Ingen är inne på datorn som ja typ kan chatta med ... Tråkigt!
Jag hoppas på att Sten ska visa mig runt här på svt. Btw, bolibompa ligger precis under oss, så jag ser den stora draken varje gång ja går förbi :D Och jag ser lite in till lillasportspegeln också, haha.
Märks det att ja har tråkigt? :)

Juuuste!
Jag fattar inte hur jag kunde! Jag missa uglybetty och båda dh avsnitten, bara för att ja skulle städa och sen var jag så otroligt trött. Skärpning! MAN FÅR INTE MISSA DET! Jag känner mig som en svikare mot att DH:are.
FÖÖÖÖRLÅT!

Jag ska försöka blir bättre på att lägga in bilder. Men mobilkamera är jätte dålig. Och sladden till min kamera är helt borta, och den är lite sänder, kameran alltså. Jag vet att de e mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder..

Hehe nu kom Ulrica, tror jag att hon heter, nyhetsuppläsaren på ABC. Va bara tvungen att säga de (a).

Ha det underbart!

Juste, hörde ni mig på tvn igår ?


Kommentarer
Postat av: karin

Jag hörde :D:D <33

2009-04-15 @ 18:04:11
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0