inlägg från i söndags som inte kom in i bloggen

Hello.
Jag måste bara säga att jag skrev ju igår att vi träffade några, och jag skrev Lisa, MEN HON HETER KAJSA, FÖÖÖÖRLÅT! Jag är jääääätte dålig på att komma ihåg namn.. förlåt förlåtr förlåt!!!

Har vart på dans också. OCH DET VAR SJUKT VARMT! Svetten bara rann, och det var ju inte kaller ute direkt.. Men kul vare. Har lärt oss ganska mycket mer på tävlingsdansen, och imorn blire mera! Wohoo! Jag skulle kunna dansa varje dag, eller det gör jag ju, men jag menar typ träna varje dag om ni fattar? ;)
Har gjort dansen idag som jag och Lollo ska lära klassen imorrn, ska det va iaf.. Men Lollo har inte hunnit lära sig den så .. ja jag vet inte hur de blir. Den är inte så svår.. men efter som det bara en en lektion så får de duga;) Den ska vara sommrig och glad! Hihi. Det ska bli kul att se alla killarna göra sallsa- (?) stegen. Hihi.
men nu ska ja ut,
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0