wohoo!

Godmorgon allihoppa!
Jag vaknade otroligt tidigt idag (för att vakna av mig själv på en lördagsmorgon), fast jag tror att det är p.g.a. att jag är så spännd! Hehe, ja juste, det är dansuppvising idag! Asså, jag älskar dansuppvisningar, det är nästan det bästa, att få visa upp alla vad vi har tränat och tränat! Fast lite nervös är jag, det är jag alltid, men det kommer att gå bra hoppas jag på. Det får INTE gå som förra gången! Haha, mina kompisar satt längsfram, och så såg jag dom och bort mig helt i dansen, hehe så jag gjorde lite fel.

Anyway, var ju ute igår med bästa människorna i världen. Och på hemväger så gick jag och moa och tänkte på hur det ska bli när vi slutar nian! Fan vad jag kommer sakna alla!!! Men det är ändå ett tag till dess!


Nu fram till 11 ska jag:
• duscha.
• fixa mig.
• äta.
• kolla upp så att jag har alla kläder och allt annat framm så jag slipper leta efter det i sista sekunden.
• sätta på mig de kläderna jag ska komma i till repetionen.
• om jag är klar med det långt innan 11 så sätter jag mig väll vid datorn.

Om jag inte kommer tillbaka efter allt de så får ni önska mig och hela dansgruppen enormt lycka till!
Och jag önska er en otroligt härlig dag!
(Passa på att vara ute i det fina vädret!)


Haha! jag måste bara lägga in den här som jag ladda upp på bdb:




Vad är din mentala ålder ?

[ ] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[/] Kan laga mat själv - gör det inte ofta men jag kan väll och oftast behöver jag hjälp
[ ] Tycker att politik är spännande,
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
totalt: 0,5
 

[x] Går i skolan alla veckodagar - om jag inte är sjuk eller nått...
[ ] Har en penna med mig överallt
[ ] Har aldrig fått kvarsittning
[ ] Har sett talkshows
[ ] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
Totalt: 1


[ ] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk - engelska :D
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det - inte alltid :oo
[ ] Kan klippa gräset
[X] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt - tråkiga vuxen skämt (?)
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[/] Pluggar när jag borde - alltså... inte alltid ;
[x] Lyssnar och tar till mig på lektioner - viktigt viktigt!
[x] kommer ihåg att mata djuren - DET ÄR DET VIKTIGATE AV ALLT!!!
totalt: 5

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[/] Kan städa upp efter mig själv - det beror ju på vad (a)
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka kaffe
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[/] Förstår skämt första gången jag hör dom - inte alla
[/] Kan skriva snabbt på tangentbordet - inte skit snabbt, och när jag tycker att jag skriver snabbt så stavar jag fel på minst hälften.
totalt: 3,5

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
totalt: 1



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(jag gillar utroptecken)



Baby goodbye!

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha det är bra det frida x'd :D

2009-04-28 @ 15:06:15
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0