innan jag somnar..

Innan jag går och lägger mig vill jag bara yttra mig lite..

Ni vet alla dom som inte går i skolan, inte lär sig något och tror att man är skit ball? I HATE! Eller hatar är ett starkt ord, men jag tycker det är så larvigt..
Ett exempel:
Du sitter med några vänner och prata och helt plötsligt kommer ni in på ämnet: Napolion, då en av era kompisar som aldrig går på lektionerna får för sig att ni snackar om kristendommen, Gud, Jesus, julafton och börjar fundera på vad han/hon önskar sig i julklapp.
Ärligt talat är det bara jobbigt med människor som är/spelar(tro mig, det förekommer mer än vad dom som verkligen är dumma) dum.
Och om man frågar: vet du vad huvud staden i Sverige heter?
Så får man svaret: varför skulle jag veta det? Den ända staden jag vet om är Stockholm.


You will never be too cool for school, it's probably more of the school that is too cool for you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha är du typ pluggis ?

men jag tycker oxå att det är grym jobbigt när folk leker men man brukar inte precis komma in i samtalet napoleon

2009-08-19 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0