jag klarade mig..

Ja.. Filmen är slut för längesen.. Men jag började kolla på ''Blades of Glory'' för att jag inte skulle drömma allt för mycket mardrömmar inatt. Haha.
Och juste! Om Jonna ser det här så får du hjälpa mig att komma ihåg att lämna tillbaka din film. ;D Haha. Du vet.. jag glömde den i datan sist vi såg den. Skit samma! Men om du inte påminner mig så kommer du nog aldrig få tillbaka den. Haha.
Men nu ska jag nog läsa. Haha det låter så nördigt att skriva att man ska läsa.. Men so what?! Jag älskar att vara en nörd! (Moa?)
Haha men godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv. Tack du :D

Men jag har inte skrivit om Desirée så utan jag skrev om komplex. Inlägget är egentligen till Paulina Danielsson och Blondinbella :) Läs gärna :) Jag fått positiv kritik :)

2009-08-02 @ 03:04:11
URL: http://andrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0