Ligger och tänker..

Ja, just nu ligger jag och tänker på Auschwitz, och hur det kommer bli när vi åker dit. Vi ska ju dit, till Polen och besöka b.la. konsentrationslägrerna. Jag vet faktiskt inte hur jag kommer reagera när jag kommer dit. Bara nu när jag kollar på bilder och filmer från det mår jag lite lilla och har gråten i halsen..
Jag tycker det är så jävla sjukt att en människa får för sig att göra något sånt här.. Så jävla sjukt att man tycker att man får göra vad man till mot en annan människa. Så jävla sjukt att smuttskasta andra människor p.g.a. deras ursprung och tro.
Kolla på den är filmen med bildspel, väcker inte det massa upprörande och sorliga kännslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0