ny blogg design snart?

Nu så har jag beställt en design till bloggen av Saga. Jag var lite sent ute p.g.a. att jag var barnvakt åt en liten snor unge. Men jag hoppas på att hon ska hinna med min blogg med. Själv tycker jag det är skit schysst att man lägger ner tid på att fixa saker åt andra som man inte känner. Önskar jag var duktig på åsnt och var så generös. Haha nu låter det som jag smörar bara för att jag verkigen ska få designen?

Ja.. så här ser min säng ut efter att ha fått slänga upp allt som Sam inte får leka med..


Kommentarer
Postat av: Vega

sv: Haha ja samma här, jag tycker det är så onödigt när man ringer och gör så :/

2009-08-16 @ 18:02:49
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0