Om boken.

Innan jag drar iväg på typ fadder möte så tänkte jag berätta om boken jag skrev om igår.
Syskon kärlek av Katarina von Bredow.
Så här står det på baksidan:
Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova. Kan du svara mig på en sak? Får amn bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa? Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum? Jag kan inte hjälpa det! Och jag skäms så inihelvete.
Ludvig och Amanda älskar varandra. De vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli och inleder ett kärlektförhållande. Ett förhållande som sargar och svider. Men dom också ger skälvande lyckostunder. Ända tills verkligheter tränger sig emellan dem.

Jag har bara kommit till sidan typ 80, men är redan fast. Den är verkligen jätte bra! Jag kan inte direkt förklara varför, men det är väll för att hon skriver om och på ett annat sätt som ingen annan gör. Aja.. Ni borde läsa den iallafall!
Och om ni redan har gjort det, skriv gärna vad ni tyckte! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0