Tillbaka från dansen.

Kom nyss hem efter ha varit på dans. Det var rätt kul även fast vi hade vikarie och körde någon 60-tals hiphop eller nått.
Amen sen när jag kom hem träffade jag Matilda, Karin, Moa och Nandie. Sen träffade vi typ Jesper och.. Hm... någon :). Och sen träffade vi Liza, Linus och någon till. Haha. Jag var sjukt trött efter dansen så jag tänkte inte så mycket. Amen sen träffade vi Sköld och Buvall. Sen typ satt vi typ utanför mig och så kom det någon..  Ja så om ni någon gång träffar mig, var berädda på att ni blir kallad typ: ''öh.. du'' eller ''någon''.

Aja. Helt ointressant inlägg, men nu vet ni att jag lever.


Kommentarer
Postat av: A.F

:)

2009-08-29 @ 11:01:27
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0