Ett skit tråkigt inlägg

Ja det var ju inget mer från igår, vi satt typ och prata och så.. Sen vart jag så himmla trött och somnade. Men så kan de ju gå, ellerhur?

Som ni ser har jag fått en ny, skit snygg design, tack så mycket Saga! Kan köra en länkning även fast hon redan finns med nere vid ''länkar'', men jag tyckte det var så shyst att fixa det gratis och så. För att komma till hennes blogg klicka Här!

Anyway, kom hem från ett möta med skolan nyligen angående om vi ska göra en klassresa till Polen, vilket jag tror till 99% blir av. Och fick träffa Kajsa som jag inte träffat sen sist vi var på Grönan tror jag att det var :o

Aja, har inget roligt att skriva.. Kanske kommer på något senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0