köp av mig!

Hejhej.
Vi fick kakleverransen idag, så jag och Lollo har vart ute och sålt kakor, koal bollar och chockladflarn. Men typ alla på min gata är bittra gamla kärringar som inte vill bli feta (fast ändå står dom och baka dubbelsatts bullar som ingen annnan än dom själva äter upp). Så jag har fått en burk såld... Men ska såklart sälja till familjen och till lite grannar hos mamma som är mycker snällare.
Aja, förutom att ha vart i skolan och sålt kakor så har jag, Louise och Kamilla tagigt fram grejer och fixat till ett föräldrarmöte. Men Louise gick typ ganska tidigt för hon skulle ta träning, och Kamilla gick vid 6. Jag skulle igentligen också gå typ vid den tiden, men jag stannade kvar till typ 8. Haha, det var kul att lyssna på vad lärarna hade planerat och så.. Och så fick jag ju fika helt gratis ;D Muahah!
Aja ska laga mat nu efterosm ingen är hemma.. Haha trodde först när jag kom hem att dom hade åkt till BB, men det hade dom inte.


Snälla köp av mig! Jag är inte född till försäljare! Men det är bra det att Kajsa tänker köpa av mig, SÅ SUCK ON THAT! KAJSA ÄR MIN NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0