Några minnen

Såg en sak på bilddagboken där man fick skriva ett minne man hade med mig, och så frågade jag också lite människor som jag hade på msn (som jag känner) om dom hade något minne med mig. Och jag börjar nästan grina av vad jag saknar alla tider och minnen!


Ida Bäckström - Hmm, när du, jag och emelie va i centrum och emelie fastnade typ i rulltrappan och du och jag sprang iväg. (Haha vi kunde inte hålla oss för skartt!)

Cecilia Tuleberg - När vi var hemma hos Jonna. Du, jag, Ida, Emelie och Jonna var med varnadra och hade skitkul.

Janne Sundling - Hmm, minne det är nog när ni sydde. Då frågade jag: haha kommer du inte ihåg när vi sa att du skulle vara våran lifeguard ? Då sa han: aa, när vi var i kyrkan.
Jennifer Wallenholm - Eemh, typ skåne stora svarta vita sakerna.
Nathalie Berggren - The voice , eller typ första gången vi va (; <3
Melissa Jacobsson - När vi satt hemma hos dej och åt melis och vi skrattade jätte mycket och berätta judie historien och du hoppa till som fan <3
Matilda Ellman - Humm.. vilket ska jag ta, tillexempel när vi gick från bro. Rymde hemifrån när vi var midre. satt på ett elskåp och käka myror. Dansade på scene i skolan. Bästa minnen med dig.
Joanna Jarnhäll - Hehe när vi sov över hos theresia, å jag låg i sängen å du i madrassen breve å jag tyckte du såg ut som ett monster å sa : ojj du ser ju ut som ett monster hahah .
Kajsa Ödquist - Våran vandring till grönan!!!
Felix Bergendolf - Ofrivilliga doppet i kalmarsand. Mer behövs inte sägas.


Jag kan väll ta och skriva in de minnerna jag mar med er alla. :)
Ida - När vi satt inne i ditt badrum för det var så jäkla varmt och skönt på golvet och pratade i telefon busringde helatiden).
Cissi - När jag och någon var hemma hos dig och sjöng singstar. Mihiihi, jag är såå begåvad!
Janne - Det måste bli då när ni slog på varrandras armar så ni började blöda, helt jävla sjukt säger jag bara! Jag och Madde sa typ helatiden att ni skulle sluta! Haha.
Jennifer - När vi var på kryssning och sjöng karaoke, Mycket sjungande för mig (?) Och så vad det några fyllon som villa höra oss sjunga mera! Haha.
Nattha - Det är första gången vi var, då Amanda och Julia var med och vi köpta mjukglass.
Melissa - När jag var första och enda gången hemma hos dig, och jag kommer ihåg dina gulliga tapeter! :D
Matilda - Gud! Efter snart 15 år tillsammans så kan man inte plocka ut bara ett. Åren med dig är ett minne i sig.
Joanna - Träffar inte dig så ofta, men det är också det där när du sa: måste du kolla på mig? du ser ut som ett monster. HAHAHA sjukt roligt!
Kajsa - Tre ord säger jag bara! Bullen, Krullis, Brallan.
Felix - När vi var hos mig och du spydde upp våran skit goda kertchup-glass. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0