Världens chock!

Jag vaknade nyss och insåg att min mobil har gått sönder igen på samma sätt som förut för tredje gången, så nu kommer jag få en ny. YEEEEES! Eller jag menar, oh nej vad synd, jag som äääääälskar min mobil så hiiiiimmla mycket.. (?) Nej men skälet till att jag hatar min mobil är att alla knappar funkar typ inte. Eller ibland gör dom det och sen gör dom inte det. Och så är det otroligt seg. Ja.. alltså det finns många skäl, kan inte komma på några nu eftersom jag är sjukt trött.


Men nu måste jag bara skriva det som rubriken handlar om.
Jag vaknade i morse och märkte att pappa inte hade ringt. Fast sen såg jag att våran hem telefon inte äns var i mitt rum, så jag tänkte att jag kanske inte hade hört när det ringde. Så jag gick upp och försökte ringa till min pappa, men fick inget svar. Så jag struntade i att ringa igen, för om dom nu hade fött igår så är var dom säkert trötta och sova nu. Så jag gick upp och skulle väcka min farmor. Men när jag öppnade dörren så låg hon inte där, UTAN PAPPA OCH LINDA! Haha. Jag trodde det hade varit en dröm först. Men sen vaknade Linda och sa att dom hade skickat hem dom, men att Linda fortfarande har värkar så dom åker nog in idag istället.


Men nu ska jag fixa mig inför skolan.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

alt bra med dig?

ska du göra något skoj i helgen??

2009-08-28 @ 11:46:59
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0