ajaj

Hej bloggen.
Jag har suttit och  kollat på melodifestivalen. Måns och Heat gick vidare. Själv tyckte jag att Måns och dom där som sjöng What if skulle gå vidare. Jag gillar lite county music förstår ni. Hehe. Eller jag lyssnar på allt möjligt. Då menar jag allt. Typ som Fall Out Boys, Miss Li, The Jonas brothers, Beyonce, Miley Cyrus, Elvis, David guetta, Paramore, ja och mycket mer.
 HAHA och en till som jag nästa skäms lite över som jag diggar. Det är Jill Johnsson! Hon sjunger ju lite country aktigt och jag tycker om det. Men jag tycker igentligen att det är inget att skämmas över, så ja! Jag diggar Jillan.


ellerhur är den härlig ?

Amen nu kollar jag på Bruce the almighty. Den är as skön. Hahaha. ''Kom hit annars hör vi av oss'' XD HAHAHA.
Jag älskar Jim Carry, bokstavligt. Haha.
Amen nu ska jag stänga av datorn för jag orkar inte med den någr mer haha. Så godnatt.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0