fotvård och träning ;)

Hejsan bloggen.

Som kanske många vet var det EMD och Molly som gick vidare till finalen i Stockholm. Men den där låten som dom sjöng på grekiska eller vad de va.. Alla .. eller ngt, jag tror att den låten skulle komma ganska bra till i Euruvision. Men vi får se om den har någon chans i internationella jurryn..

Anyway..
Nu ska jag göra lite fotvård, vilket jag tycker ät jätte skönt. Jag hatar när man har äckliga fötter. I love mjuka å rena fötter. Hähä, fast på sommaren gör det inget om man är lite smuttsig under fötterna tycker jag ;) .
Amen ska göra det och när jag är klar med det ska jag träningscyckla lite gran. Men vi hörs senare i kväll.


xoxo F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0