haha

Jag är inte så duktig på att städa.. så jag har inte äns börjat. Hehe men jag lovar att jag ska göra det sen . HAHA. Istället har jag vart ute och tagigt ego bilder .


     
haha fråga inte om det var kallt, för det var det.. :)

Jag ska vara med Liza och Matilda när dom kommit hem ifrån Kista.

Igår var jag med matilda en stund, sen skulle ajg igentligen till henne igen men min cykel sajka sig och jag orkade inte gå i den kylan. Men jag låg och kollade på let's dance, fast jag såg inte utröstningen, så vem åkte ut? hehe
Istället för de så kollade jag på en film, den hette någor konstigt, handlade om någon familj som skulle ut på safari och den där guiden blev uppäten av några lejon, usch va äckligt! Amen så hände de lite mer saker typ ..
 Men jag kommer nog skriva mer ikväll för jag har inte så mycket att skriva.
Ha en bra allahjärtans dag <3

Kommentarer
Postat av: mari

HAHAHHA oj , har du kvar den ? :O

2009-02-14 @ 22:23:10
URL: http://hunnys.blogg.se/
Postat av: Anonym

haah den tröjan ja! :D I <3 den tröjan :)

2009-02-15 @ 17:01:17
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/
Postat av: Ida Bäckström

Aww, så söööt ! <33

2009-02-22 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0