hemprov

Hejsan bloggen.
Nu sitter jag här och gör ett jobbig hemprov. Det är nog inte så svårt igentligen men jag blir så distraherad av allt omkring mig..

Jag har inte gjort dagens fundering på ett tag men här kommer en iallafall.

Dagens fundering:
Ska man behöva skömmas över vad man tycker? Kan man inte få visa vem man är och hur man tänker utan att någon ska behöva lägga dumma komentarer?

Mitt svar:
Jag tror att man inte vågar säga vad man tycker för att det finns folk som lägger dumma komentarer som sagt. Jag
säger för det mästa vad jag tycker. Men inte alltid. Alltså.. Jag säger inte direkt att någon har en ful tröja och sånna
saker.. Men om det är innon det samtalsämnet så gör jag nog det.

Just därför ska jag inte fega med vad jag tycker. Jag bryr mig inte vad mina såkallade vänner säger (dom är ju inte
min äkta vänner om dom ska komentera mig, så därför säger jag såkallade, hehe).
Kanske inte så intressangt, men det är bra att veta om jag säger något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0