home sweet home..

Hello.
Nu är jag hemma. Förlåt att jag inte skrev något innan om det eller skrev medans jag vart borta men jag skulle iväg tidigt på konfa-sak och sen skulle jag iväg så fort som möjligt till Rönninge.
Jag var med Jonna i skolan på Fredagen. Hihi. Det var kuligt de. När hon hadde musik satt vi typ i någon korridor och det spökade där!! Å herregud vad jag vart rädd! Ja men efter skolan så gick jag och jonna och några av hennes kompisar hem till henne. Hehe. och dom skulle tydligen sminka varran. Carro började sminka Jonnas ena öga, men sen såg Jonna det och tyckte inte det var fint så hon tog bort de. Hihi. Sen ville Dom sminka Anton så de gjorde dom, hehe. De gjorde katt sträck och skrev ''steck'' i panna på honom. Hähä. Och sen när han skulle hem så sa Jonna: ska du går så där? Haha. så fick honn tvätta bort det på honom. :P
Amen sen efter maten skulle vi gå å hyra film men det va typ stängt så vi gick hem till Antom och skulle kolla på någon film, haha och Jonna fick välja. HAHA DET BLEV LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN! hahahah. Hon är för rolig hon. Amen vi orkade inte kolla klart så vi gick typ in på hans rum och sen gick vi ut och spelade GH hahahahaha, jag är sååååååå dålig men de e skit kul :D haha jag fick köra på esey eller vad de heter och han på hard eller något. Och jag tyckte att Jonna var jätta dålig (a)  but i do love her. hahahah <333
Amen sen gick vi hem och hon satte på tvn och vi kollade på någon film som hette in tp the blue, den va ganska bra faktiskt men vi såg inte hela för jonna somnade och jag pallade inte me alla reklamer så ja väckte henne och så gick vi ner och sov.
Sen idag har vi legat på hennes rum större del av morgonen, sen gick jag och duscha, och sen gick vi ut på promenad men Dogulas. hihih. jag klagade rätt mycket att de va kallt, men seriöst? jag hadde tights, en tunn tunika och en jacka.. det va as kallt!
Och runt 5 eller något så åkte jag hem. Min hemresa var hämsk! Först så kom det en tant och slog mig för hon ville ha pengar, sen så kom den en jätte stor familjs som satte sig typ vid mig och alla småbarnen sprang omkring och skrev och klättre på alla som dom inte äns kännde, herregud säger jag !  Och sen när ja kom hem till stationen så gick inte bussarna som dom skulle och när jag ringde hem så svara ingen och inte på mobilen häller.. så jag ringde mamma så fick hon skjutsa mig.
Och nu är jag hemma
.

Det var en kortfattning av min helg än så länge. Thehe.

Men jag ska typ fixa lite andra saker men jag lovar att jag kommer tillbaka. hihiih

xoxo F


Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

ojoj, lång text! (A)

nej men intressant! :D

jag vill oxå bort från bålsta, jag vill döda dom små ingarna och tanten (A) hahah men jaja , älskar dig <3

2009-02-21 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0