inte kul

Konfirmations sak idag, och resten av veckan -.- Roligt lov. jag ångrar att jag ska konfirmera mig.. Men nu har jag slösat så mycket tid på det så jag är nästa tvungen att fortsätta.

Jag skulle igentligen till Pappa och Linda idag (pappa är i fjällen så bara Linda) men hennes bror har vart med om en bilolycka i Norige så hon ska åka till Norrtälje för att trösta hans barn, fast alla i bilen överlevde, men kan typ ha lindriga skador. Ville igentligen också åka med men det var försent. Inte kul det där :/ Hoppas verkligen att det kommer gå bra.
Så jag ska sova hos mamma inatt också.

Har vart och centrumluffat med Liza och Matilda. Hihi jag och Matilda gömde oss för Liza, vilka busungar vi är!

Jag har verkligen sämsta fantasin, kommer inte på saker att skriva om .. och jag kan inte fråga vad ni tycker jag ska skriva om för ni komenterar ju inte så.. SKYLL ER SJÄLVA ATT MIN BLOGG SUGER. hahahahaha.

Men nu orkar jag inte skriva för jag är sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0