Inte så mycket blogg hos pappsen

Igentligen så är mitt bloggande ett tidsfördriv efter som jag börjar tröttna på playahead. Hos min mamma har jag inte så mycket att göra så därför blir det att jag bloggar mycket där. Men här hos min pappa så har ja mycket att göra redan så det kommer inte bli så mycket bloggande hos pappsen, sorry.


Jag skrev ju igår att ja skulle skirva mycket idag, men nej så blev de inte.. vakna runt 11 å kände direkt att ja hadde brottom. Startade direkt med min hemuppgift, den va ganska klurig, tror inte jag kommer få mer än G eller nått på den -.- men skit samma, skulle ändå inte få högre i svenska efter som ja har skriv å lässvårigheter och alla lärare e efterblivna och har precis skickat in den där utrednings-saken. Så kommer inte få redan på om ja har någon form av dyslexi innan de är försent.. Men ja åkte iallafall på dans runt 4. Det var skit kul. Vi hadde en engelsk vikarie som var jätte bra. Gjorde en as rolig dans till låten ''slide'' men miss eliot. Fats när ja skulle kolla upp den på youtube hittade jag bara någon konstig veriation (anttagligen originalet). Men men, jag överlever.

Men nu är jag hemma iallafall och skriver lite. Somnade på tåget så ja e extremt trött, så ska nog sova nu. Tror jag håller på att bli sjuk.
Ingen dagens fundering. Ledsen för det.
Puss på dan.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0