irriterad

Hadde skrivit ganska mycket här, sen så dampa min data så jag kopiera allting innan jag klicka ner internet, och så klickade jag upp en ny, loggade in på bloggen och skulle klistra in. Ja, jo.. det funkade ju verkligen.. JAG ORKAR INTE SKRIVA OM ALLT. förlåt.
Men jag hadde bara skrivit att jag tycker af ugglas är värdelös, och undar om det inte fanns något bättre bidrag av alla som blir insända..Me tyckte det var bra att Alcazar gick vidare men inte att Emilia gjorde de.. Låten var charmig i början men när det kom till refrengen.. nej, det var inte rätt låt. Jag tyckte att Serneholt skulle gått vidare istället, det var ju hennes och Alcazars låt de va drag i så.. ja dom tyckte jag iallafall.

Men nu sitter jag och min hund och har en jätte intresangt diskution.. jag har jätte kul.
Vem försöker jag lura? Jag har bokstaviken SKIT TRÅKIGT.
Sitter nu och läser i en IQ-testbok. men blir bara irriterad efter som ajg har så tådigt tålamod. Men vet ni? jag har gjort en äkta phykologiskt IQ-test, jag fick inte reda på resutlatet (efter som han som gjorde de va min bonus pappa) men han sa att jag är smartare än vad ajg tror att jag är. Hehe, jag vet inte om de e sant men varför skulle han ljuga? Jag har inte direkt bett om att få veta om jag är smartare än vad ja tror så de e väll inte något man bra säger? ^^ hihi.

Är det någon som har ett tips om vad man kan göra för att fördriva tiden förutom att sitta vid datorn? För nu börjar min rumpa få träsmak, haha.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0