piggelish

Haha. Nu sitter jag och Jonna inne på Sebbes rum kollar på Amy Diamonds musik video till What's in it for me..

Haha. Lite citat under våran kväll:


Jag: hon är 16 år men ser ut att ara typ 12 eller något.
Jonna var tyst.
Jag: oj förlåt, jag ska inte mobba din idol.
Jonna: nej precis, du är dålig!
Jag: haha försvarar du henne?
Båda skrattar.


Klockan slår 00.00
Jag: å den är 00.00.
*jag slår mig i huvudet*
*jonna slår sig hårt i huvudet*
Jag: jag tror inte man behöver slå så hårt.
Det vart tyst ett tag.
Jonna: aj..


Jag och Jonna är as pigga, och ni ska vi kolla på filmish. Men kriver nog lite senare.


xoxo F

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahahahha det var gamla goda tider det skulle göra allt för att få tbx dom:(<3 JAG HATAR VINTER!!!! JAG ILL ATT DET SKA ARA SOMMAR DU OCH JAG HAR MYCKET ROLIGARE DÅ:)<33

2009-10-21 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0