tips

Hejsan bloggen.

Jag är en riktig slöfock kan jag säga! Jag skulle vara med Matilda ju, men nej, vi ska träffas imorgon istället. Haha, vi skjuter upp på det helatiden. Men jag är jätte trött helatiden. Eller jag var inte det idag måste jag erkänna. Idag har jag vart helt speedad men nu när vi skulle träffas så har jag tröttat ut mig.. haha.


Jonna är knäpp! Haha. Fråga inte varför. Hon är det bara. Thihih.

Jag måste bara ge några skönhets tips:
Ni vet den där reklamen om Elvital Anti Breakage? Man ska inte gå på reklam och sånt men de shampoot och balsamet är jätte bra. Mitt hår skänns friskt ett tag och blir glansigt. Så jag rekomenderar det verkligen.




 Och en till sak jag vill lägga till. folk brukar tro att det dyraste inte alltid är bäst och det billigaste kan vara minst lika bra. Så är det inte! Det som är dyrare är dyrare av en anledning, att dom tillsätter mer vårdande produkter och sånt. Min mamma köpte någor billigt skit och jag kan säga att det kändes som att smöjra in tvål i håret, det vart alldeles sträft och defenitivt INTE glansigt. Så om man ska va fin, får man lida pin. Hehe.

Imorgon ska jag till min pappa, jag hoppas jag kommer blogga mer än vad jag bruklar göra där eftersom det är lov men vi får se eftersom jag har konfa sak..
Puss på er iallafall<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0