Tack

Det är jätte kul att ni komenterar. Haha jag har inte haft så många komentarer på min förra blogg för det var lite konstigt att göra det eller nått.. vet inte riktigt. Men super kul iallafall.

Dagens fundering:
Hur vet man att en vän är kompis med dig på riktigt, inte för något dom vill att du ska vara?


Mitt svar:
Man vet vilka som är sina riktiga vänner. Så är det bara. En riktig vän accepterar dig så som du är och vill inget annat än att du ska ha det bra. Sånna vänner ska man hålla sig kvar vid.


Som sagt jätte kul med komentarer det är sånt som får än att vilja fortsätta blogga.
Puss på er <3

                            


Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

du är en riktig vän,

va fan vet jag ? du aknske inte tkr desamma, men de är vad jag tycker om dig..

jag har fastnat för dig, du är min bästavän, jag har många bästavänner men du har alltid varit de och jag kommer aldrig släppa dig

nu har jag fastnat på riktigt, släpp mig aldrig frida <3

2009-01-31 @ 15:01:48
Postat av: n a p o l e o n

du är en riktig vän,

va fan vet jag ? du aknske inte tkr desamma, men de är vad jag tycker om dig..

jag har fastnat för dig, du är min bästavän, jag har många bästavänner men du har alltid varit de och jag kommer aldrig släppa dig

nu har jag fastnat på riktigt, släpp mig aldrig frida <3

2009-01-31 @ 15:02:55
Postat av: Anonym

jag älskar dig verkligen bästavän.

du är en av dom få riktiga vännerna jag har matilda.

love you to the end<3

2009-01-31 @ 15:04:10
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0