VÄLKOMMEN

Ja, det här är då min nya blogg. I den här hadde jag inte tänkt att skriva så mycket vad som händer i min vardag (lite kommer komma med) men för det mästa ska jag skriva det jag funderar på, ''i huvudet på fija''.
Jag fick hjälp at linn med att designa bloggen men jag är så klantig och försöker göra lite själv men då försvann såklart ALLT! Förlåt, det känns lite taskigt efter all tid du la ner..  Men jag började söka lite på google efter någon hjälp sida, som man kan få hjälp med att fixa blogg. Då hittade jag http://designhjalp.blogg.se, verkligen jätte bra. Men jag är inte så bra med headern.. men det får jag lära mig lite senare..
Imorgon (haha det blir lite senare idag) så kommer jag skriva min första funderingar, för jag är för trött för att tänka nu.
Det har vart en tuff vecka för mig.


Min bästa vän matilda väll hälsa något till er läsare:

FRIDA ÄR MIN, FUCK EVERYBODY! JAG SLÅR NER ER OM NI RÖR HON, STRYPNINGAR MATILDA, JAG ÄLSKAR DIG FRIDA.

Ja tack så mycket min galna vän. Älskar dig också.

Och jag älskar er läsare också och jag hoppas på att jag kommer få mer läsare till den här bloggen.
Puss på dagen.<3


                                      


Kommentarer
Postat av: DIN GALNE VÄN MATILDAELLMAN

ohye, jag kommer läsa på din galne prick!

jag kommer kommentera oxå!

DERU!

KRAAAMMAMAMAMAMMAAMAR



HOHO

som vi säger i sport världen; satasa allt eller skit i det!

2009-01-31 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0