''åååh, han ser sugen ut!''

Godagens allaesammans. Kanske inte blir ett så roligt inlägg med tanke på att ingen av ser var där, förutom Karin och Clara förstås. Men kul hade vi.
Vi gick till Centrum för att Clara skulle träffa några kompisar hon inte träffat på länge, men dom kom inte dit.. Så vi gick in och skulle först köpa rulltårta, ås Clara gick och tiggde pengar, för det fattades en krona.. Men så visade det sig att vara kokos i de, som inte jag kan äta.. Så vi gick och kollade på glass, och det fanns ett sånt där bigpack, ni vet med tre olika smaker  ( sånt). Men så hade vi inga skedar.. Och så gick vi och kollade om vi kunda köpa det.. Men det fattades en krona där så också... Så gick vi och letade efter någon vi kunde tigga pengar av. (HAHAHA DET LÅTER SOM OM VI ÄR VÄRSTA LUFFARNA SOM INTE HAR RÅDA MED NÅGOT!! HAHA JAG GICK OCH SA DET HELATIDEN OCKSÅ). Men vi hittade inget.. Så vi gick till godishjärtat och fårgad eom vi fick köpa där, och han ba visst, de blir tretti kronor.. Vi ba; va?! Du kan få tre. Men han skojade bara så vi fick det gratis. Så köpta vi glassen och satte oss på en bänk och åt. Haha. CENTRUM LUFFARE! Det var faktiskt en kille som gick förbi och sa det. Hihi. Och det var en hel del folk som kollade... Det var roligt. Och de va några som ba; o jävlar?! är dom glass sugna eller?! Haha kulkul. Sen så började Kariin och Clara att sjunga. Så jag ställde mig en bit bort och filma... Dom villa alltså få pengar för det. Så dom la i en femma i ett paraply för att man skulle fatta att man skulle ge pengar. Men efter ett tag så kom det någora brudar coh ba va fint ni sjunger, och så tog dom femman, fast gav tillbaka den sen. Och så började dopm ba; vill ni bidra med pengar till bussen? till folk, och så kom det massa av deras kompisar typ. Haha det var roligt. Men sen gick vi iallafall hem till Clara, hon skulle snacka lite. Sen gick vi till en gunga och låg och sjöng. Myspys. Och sen gick vi hem.

Ja om man inte har något annant för sig så kan amn ju alltid läsa. Somsagt.. inte så intressant. Om man inte är en stalker och är beroende av vad jag, Karin och Clara gör.

Har just packat klart. Ska kolla på lite dans filmer, hittade några bra på youtube som man kan lära sig en hel del. Saknar dansen riktigt! Ångrar att jag inte anmälde mig till danslägret på the voice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0