bilder

Langar lite bilder från picknicken.


Här är Clara och Stig-Helmurt (?)


Karin. S.H och Clara på picknicken.


Hehe, Jonna och jag köpte pizza till picknicken. haha men var så
hungriga så han inte fotta innan den tog slut;) Jag veeet.. Tjockisar.
Men det var både våran frukost och lunch ;D



Haha vi köpta kladdkaka och fanta också. Hahahahaha.
Gud va jag mådde illa efter det!


Gullunge Moa med kladdkakeformen som hatt.. Men höll på att ramla ner där.


Moa och Therese.


Mari klättrar lite. Hihih.


Karin på vandring med sitt kära pararly ;)


Har inte haft så stor lust att blogga idag.. Kanske ni märkt?
Men har iallafall vart på picknick med Jonna, Karin, Clara, Moa och Therese. Och såklart lilla Stig-Helmurt, jag vet inte hur han stavas ;D
Sen gick vi till Radens Lanarstuga. Kollade på MTV och sen sommarkrysset. Satt och kolla på gammla skolkataloger. Haha. Det finns ju så otroligt många bilder man skulle kunna andvända emot massa personer. Haha. Satt lite vid datan och kollade på Alexander Rybak. Busigt.

Nu sitter vi bara och lyssnar på musik och har tråkigt.
JAG VET NÅGOT SOM SKULLE VA AS KUL! Om det är någon som busringer. Haha det är sjukt kul när folk gör det! Till antingen mig eller Jonna. Jag ger tyvär inte ut nummret. Hehe. Men om någon har våra nummer så riiing! Det är skit kul! Jag vet.. Är inte som alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0