Godmorgon

Vaknade nyss och Jonna vaknade typ samtidigt som mig. Och det första vi började prata om var att Jonna pratade i sömnen igår.

Såhär löd diskutionen mellan mig och jonna (som prata i sömnen) igår kväll:

Jonna (viskande): Asså jag tror att mina föreldrar är här.
Jag: Pratar du med mig?
Jonna: Ja.
Jag: Jaha, men vad sa du då?
Jonna: Asså jag tror att Tony är där bakom.
Och pekar under mitt skrivbordet.
Jag: Haha Jonna! Du pratar i sömnen!
Jonna: Nej?!
Jag: Haha jo? Tror du själv att Tony ligger under mitt skrivbord?
Jonna gnäller lite.

Haha hon är så sööt!

Och sen började vi prata om vad vi drömde om. Och jag drömde om något konstigt. Haha det var iallafall något med Allingsås, Gävle, Bollnäs och något grannland till landet där Vesuvius är.

Jonna: Vill du veta vad jag drömde?
Jag: Visst.
Jonna: Jag drömde att jag var en köttbulle!!
Helt överlycklig.
Jag: Haha, men det var ju ingen dröm.
Båda skrattar.
Haha det är så bra med Jonna att hon fattar när jag driver :)

Nu ska jag vara social mot Jonna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0