Hissar/Dissar

Haha medans jag åt så kom jag på lite saker jag hissar och dissar.

Hissar

• Google.se    
Haha, så fort jag inte vet hur något stavas, om jag vill ha en bild eller bara vill veta något så går jag in på google. GO GOOGLE!


Socker     Ja, jag älskar socker för tillfället! Det gör allt så sött och mummsigt! Woohoo! I LOVE SOCKER!





Dissar

• Lättfil
UUUUUSCH! Ja det är det minsta man kan säga. Bara så sjukt äckligt! Det smakar ingenting! Eller jo! Jag satt och klagade på det hela frukosten och kom fram till att det smakade typ som rutten fil eller rutten yoghurt. Ända gången man kan äta det är när man har två kilo socker (mihihi i love socker).



• Rökare Ja ännu en gång så säger jag det. Jag hat rökare! Usch! Ja ni vet ju redan...






Nu så ska vi ut och springa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå röka är ju typ det coolaste som finns?

2009-07-12 @ 01:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0