lista

Jag orkar inte städa och duscha gör jag senare. Istället slänger jag inte en sån här rolig grej ;D

Vilken svordom använder du mest?
Jag vet inte, svär ganska mycket.. borde sluta med det.. ;D

Äger du en iPod?
Jupp.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
16.57, 13.34, 08.30, 06.30 och 10.00, fast har inte på någon av dom nu på sommarn.

Hur många resväskor äger du?
Hm.. Jag vet inte om jag äger dom.. Men har typ två stycken jag andvänder när jag åker mellan mamma och pappa.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det beror på vilket humör jag är på.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Tjenare Kungen
Har någon av dina vänner barn?
Jag har ju vuxna ''kompisar'' och dom har barn.. Vad ska man annars kalla dom?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Har ingen aning! Kläder kankse.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Många gånger.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag har ingen CD spelare här

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.

Använder du huvtröjor?
Ja.

Kan du vissla?
Ja.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja.

Vem var den senaste som ringde dig?
Dolt nummer.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Folkoch folk.. Man kan inte undgå skitsnack...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Oavbrutet.

Hur många syskon har du?
1 som vi har samma mamma och pappa, 1 med samma pappa, 1 påväg med samma pappa. 3 halvsyskon.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla kan jag inte någon film.
Äger du några band-t-shirts?
Haha räknas Magnus Uggla? Hahahahahahhahaha

När flög du senast?
Typ två år sen.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Har två bord.. Men det står fyra runt ena och 6 runt andra.
Pratar du några andra språk?
Kan engelska?

Diskar du din egen disk?
Det tar Mr Diskmaskin hand om.

Har du gråtit offentligt?
Ja.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja. Inte tatuering.. Men piercing.. Fast ja kommer ångra mig när jag är äldre, haha, och vill inte ha fula R.

Kan du kasta macka?
Ibland.

Har du en blogg?
Va? Vad är det för något? ;D

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Typ fysik, kemi och matte.

Gillar du din boendesituation?
Gör jag väll.

Vilken är din favoritfrukt?
Typ.. anannas och vindruvor. ;D
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.. Haha

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
15

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Det beror på till vem och vart jag skriver.

Gillar du senap?
Usch nej!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vet inte. Jag vill testa det mesta innan jag dör.. Så ja tror kanske att jag skulle våga. Fats inte sitta själv... Skulle få panik och aldrig dra i snöret. Haha.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag rör mig skit mycket när jag sover..
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Äger du en digitalkamera?
Joupp

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Inga.

Tycker du att du är aktiv?
Jag tror det.. Fast det kommer dagar då jag ligger inne helatiden..

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Hm.. Ibland faktiskt.. Men jag tror itne jag skulle kunna klara mig utan kött.. Även fast jag funderat på att bli vegetarian.. Men jag är nog grönsakerian isåfall...

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Lillemor och Lillefar.
Vad har du på dig?
Shorts, vitt linne och svart tröja över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0