bilder och grönan mm

Jag har inte vart hemma idag, så har inte kunnat bloggar något. Men nu ska ska jag ta och ladda över bilder från igår och berätta lite. Och den här gången skriver jag på svenska eftersom jag har märkt att människor inte okrar läsa när dom inte fattar. Haha


Ja.. Hur tof vi oss till grönan då? Jo.. Vi åkte tåg till stan, sen åkte vi
tunnelbanan till slussen, sen gick vi till kungsan, och sen gick vi därifrån
till Grönan. Fårga oss inte varför vi var så onödiga.. Det var skit mycket folk
helt enkelt..


Här är ett par cycklar som vi tänkte låna.. Men Kajsa tyckte inte det var en
bra idé, och vi visste inte hur man fick låss dom fårn den där stången.. :o


Men till slut så kom vi till Grönan. Igentlligen skulle vi komma fram vid 11,
men kom typ vid 12. HAHA, typiskt oss!



Haha och Kajsa var tvungen att gå på toa när vi kom dit. Jag ör inte så
taskig att jag lägger upp de mer groteska(?) bilderna. HAHA.


HAHA FYFAN VILKEN SEXIG BILD?! Men jag kommer jag bjuda på massvis
med bilder nu ;D


Ännu en skit snygg bild! We goes Lissebergs kaninen.. Vi hade inte riktigt
fattat att vi inte var där, utan på Grönalund...


Karin är helt på i popexpressen! Tills Pizza kom och satte sig brevid henne.
Då va hon inte lika glad längre.


OCH JAG GICK SPÖKHUSET! (Har ingen bild därifrån men den här får duga.)
Det var jätte läskigt, de va folk som förföljde oss, och jag var så duktig på
att berätta det, super högt så att jag tror dom där uta hörde mig. ;D


Och skrattkamaren gick vi såklart.. Haha fuckade ben! :P


Och kolla!!! JAG ÅKTE TILLT! Haha fatta va rädd jag var! Jag blundade
hela vägen ner.. Ifallafall första gången. Men andra så kollade jag.
Och jag tror att som flesta visste det när jag kom ner.. Jag jag berättade
det lite väg högt. Men vafan?! Får man inte vara stolt över sigsjälv?


Och vem träffade vi inte om ingen mindre än Tobbetrollkarl! HAHAHA.


Och Karin, super glad över att ha vunnit! Haha, jävla tur nisse!

Har självklart mer bilder.. Men ni får nöja er med dom här...
Jag har ganska många filmer också som jag ska ladda upp på youtube. Men de kommer lite senare, förhoppningsvis idag.
Men jag kan väll berätta lite saker som hända också...
Jo. När vi skulle åka insane så skulle Kajsa åka själv. Eller själv och själv.. Och fick inte med Runar! Ni vet Carolas ex? Hahahahha. Eller de likna han... Eller jag vet inte hur han ser ut, men Karin och Kajsa sa det. Så vi gick runt och pratade Runar ett bra tag. Och han var tydligen jätte road. Istället för att skrita och sånt, så sa ahn bara med en lugn röst, wo-ho, ha-ha, ji-ho. HAHAHA gud så kul de va när Kajsa berättade!
Och Karin fick åka med Pizza i popexressen! Haha. SKit kul! Han satt också och sa wo-ho och shit ;D
Amen sen så hittade vi några grabbar som vi ville stalka.. Så vi gjorde det. och vi kom på smeknamn åt dom, efter som vi inte visste vad dom hette. HAHA. Brallan, Krullis och Bullen. Haha. Det blir skit pinsamt om dom läser det här.. Men whatever?  Men gick iallafall efter dom ett tag, och sen så gick Karin och jag fram och skulle säga att Kajsa ville ha en av killarnas nummer. Fast igentligen skulle vi fårga efter godis, men vi öndrade oss... Haha. och Kajsa vart skit arg. Eller.. hon kan inte bli det.. Men kul vart de iallafall. Och så gick dom med oss ett tag, fast vi skulle dra därifrån typ direkt efter att vi hade gått fram. Och juste.. Kairn har fårgat om ohn fick vara med i deras band.. (tydligen så hade dom det) Och Kajsa kom på ett super bra namn.. ''Krulliga brallor och brännda hippiebullar''. HAHA fatta hur mycket jag garva när ja fick höra det! HAHA.  (Kanske bra att veta att Karin brukar bli kallad för hippie.) A... Men det var typ de...
Ha det bra, kanske bloggar mer senare. Nu ska jag äta ;D

Kommentarer
Postat av: karin

hahah sexiggaste bilderna x')

2009-07-17 @ 22:12:25
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0