.

Nu har jag skit tråkigt! Hehe får ta och hitta på något roligt tycker jag!
Juste nu sitter jag är och tjurar på Jonna. Hon har gjort något dum! Usch, fy och blä på henne! Menmen.. Det är inte jag som skadas av det, hon får skylla sig själv. Hoppas hon inser sjäälv att det inte är hälsosamt.

Kommer ni ihåg när jag kunde ligga uppe hela nätterna och skriva texter och shit... ? Jag har ju kvar massa från typ två år sen. Haha kan skriva ner dom någon gång, men just nu är dom hos mamma. Men funderar på att börja skriva på något.. Jag älskar att hålla på och skriva. Tror fan jag kommer skriva en bok någon gång! Okej.. Säger inte att jag är så bra på det.. men jag tycker det är så kul!
Anyway... Ska hitta på något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0