bilder


Karin sitter och skriver till alla möjliga på Claras msn medans hon var borta.


Sen kom hon tillbaka men lääääsk! :D


Moa myste lite med Bamsen!


Jag fottade på datorskärmen, (fråga mig inte varför). Ser ni va läääskigt?!
Vart jäääätte rädd! Sen tog jag en till bild...

..och då blev det inget! GAAASH!! SPÖKEN SÄGER JAG BARA!


Ingen ville direkt va med på bild, förutom Moa (som inte visste att jag fotta).


Moa vart arg för ingen ville följa henne till dörre när hon skulle gå, haha.


Jag fick tillslut en super söt bild på Clara! :D

Ska äta middag nu. Kommer snart.

Kommentarer
Postat av: moa

Alltså när du visade mig bilden trodde jag att du skämtade först (?) men det är ju säriöst fett creapy. Jag skulle inte vilja vara Clara och behöva sova i det rummet :/ Det ser ut som jag på bilden. Men jag är inte död. Men jag vet exakt vem det är. Vem ser ut exakt som jag och är död ? Trumvirrvel Min tvilling!

2009-06-14 @ 22:50:23
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/
Postat av: svar

HERREGUD MOA! DU HAR RÄTT! FY FAN VA ÄCKLIGT!

2009-06-14 @ 23:17:06
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0