Bilder från de gammla goda tiderna

Jag tänkte leta reda på lite gamla bilder fårn när jag gick i Grönadalen skolan och så...
Enjoy!


Här har vi då flum-Emelie som ligger på marken (övergångställe?) och ja är sig själv helt enkelt ;)


Skolan låg ju brevid en forbolls plan där de ofta kom bl.a. cirkusar och då
har vi nu en bild på en kamel. ;D


Och här har vi fluffie! Våra nära och kära fjortiskanin-vän. R.I.P. Förlåt för
att vi hängde dig över toaletten :/ Hahahaha


En bild från då när Mari var en liten blondi. Hahaa kommer ihåg att jag tog
jätte många roliga bilder på dig den dagen! :D Haha NOOOOSEN!


JAG VAR BLOND!!! HAHA.  JAg vet feta utväxten men skit samma, jag var en
fucking blondin!


Jag var och åkte skridskor med Madde :D


Jag made naturligt blont hår, FIIIIINT! Buhuuuuäää!


Vi byggde med lego typ ;D Hahaha

Sorry för alla svart vita bilder,
men ska dra tillö jonna nu forstätter hemma hos henne! :D
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0