''det är bara bra om man säger till någon att den är tjock, för då börjat den ju att bant''

Haha, ja Moa och hennes smarta saker som hon kommer på ;)
 Vi ska ju skriva en bok om Karins bästa citat och några av Moas och mina ska också få vara med har vi bestämt! Haha. Ni ska bara höra Karin vad hon kan säga för gulliga och roliga saker.

''Hon vill kunna vara fri och ragga karar när hon vill'', sa Karin efter att vi hade försökt att tvinga Moa att bli tillsammans med en som hon inte visste om hon gilla.

''Om en kille skulle låta sådär så skulle jag nog bli orolig'', sa Karin efter att Emma sa att hon lät som en kille.

''Det där är solen, den är varm, får inte röra!'', sa Karin när Moa berättade att hon ville åka på astronomiläger i Polen.

Och så brukar hon andvända meningar som; ''är du hög eller?''.
Haha men det låter mycket roligar när Karin lever sig in och säger det.
Och det var bara ett litet smakprov, tänk er en hel dag i skolan med henne?! Haha jag älskar dig Karin!!!

Nu ska jag nog kolla lite på twilight. Hörs senare.
Baby goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0