.

Stack ju ut för ett tag sen och träffade Matilda och Ida. Sen cyklade vi hem till Ida och Elina och ville se Elinas tänder. Det var super fint! Sen satte vi oss och kollade på twilight. Den är så himmla bra! Men jag kunde inte konsentrera mig så mycket på filmen, satt och skratta för det mesta..
Ja idag skulle igentligen jag, Karin och Jocke mötas utanför Mackan och ha lite trelivgt, men alla dissade det förslaget.

Imorgon ska ajg till min papi och äntligen få min data! Å vad ajg har saknat den. Då kan jag också lägga upp bilder från idag.
Ja internet är väldigt segt just nu, så ska ta ocg starta om allt och kanske komma på något roligt att skriva om.
Take care!


Kommentarer
Postat av: karin

hennes tänder? :O

2009-06-12 @ 22:08:52
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0