.

Har nyss ätit.
Har vart ute med Matilda, Felix, Alex och Eric. När dom skulle möta mig så skrämde dom mig, men jag vart inte så rädd (a) (haha). Sen köpte vi godis och satte oss utanför ett dagis vi mansängen. Haha och Alex fick tag i Matildas hårspray och börja spruta på alla möjliga ställen. Skit kul! Sen började Eric oockså göra det, och Felix sprayade bara på magen.
Och sen sprutade Alex upp parfym i näsa. Ja jag undrar också ibland hur dom tänker... Har några filmer som jag kanske laddar upp ikväll.
Sen gick vi ner till Grönadalen. Haha. Ni vill inte veta vad som är där och ni får inte vet häller. Gå dit om ni vill veta säger jag bara. HAHAHA.
Ska dra ut igen när Matilda har ätit.

Medans jag inte har något att göra kan jag berätta vad som är fel på vårat internet.
Jo det är så att tydligen när man har mobilt bredband så har man t.ex. 7.5 megabyte (stavning?) i början. Men sen finns det en gränns hur mycket man får vara ute på internet per månad. Och när man har nått över den gränsen så sänker som hastigheten skit mycket. Så nu har vi typ 3.4 eller något. SKIT DÅLIGT!! Och dom har inte vart så tydliga med att säga det så min mamma ska typ begära att få kontaktet där det står och skit... Men annars så ska vi ha såhär till 2010...
Och 1 juli så kommer de höja hastigheten igen.
Men jag säger bara att mobilt bredband suger!!! Man ska inte ha det när man har två tånnårsbarn som är ute och chattar nästan dygnet runt.. Så nej, mobiltbredband är inget att rekomendera om man är ute på internet mycket.
Så det är det jag menar när jag säger att internet är sär.

Men jag kommer snart ska starta om datorn för jag kan inte klicka upp msn.. ?
Be right back!


Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

du blev visst rädd (A) kanske .. lite iaf :D ahhahahahahahah, hårspray på könsdelar är ett partytips jag kan rekomendera för er andra där ute i världen! Grymt uppiggande för både publik och domj som gör de! YEAH!

frida, din blogg är intressant, lääääser den vaaarje dag! Din stammis liksom. HEHE, pusssssss loooove u

2009-06-21 @ 13:36:23
Postat av: Alex

DET VAR ZIGENARE!!! Så nu fick ni veta det ni som är nyfikna. Btw jag har nya partytrick på g och nya ställen att spruta hårspray på!

2009-06-24 @ 19:17:15
Postat av: Alex

Föresten vad hände med moppepojkarna?

2009-06-24 @ 19:28:17
Postat av: svar

Matilda: Okej lite rädd kanske jag vart...

Alex: Ja nu vet vi alla. Okej jag tror jag inte vill veta vart (a). Moppepojkarna doog :O

2009-06-24 @ 20:48:38
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0