Falskt alarm

Skulle inte åk till Jonna. Hade tänkt att få skjuts till Jakan och sen ta tåget till Rönninge, men jag vart så stressad så ja sket i det. Tog i stället en lång dusch och har tagigt det lugnt. men nu ska jag försöka få tag på någon som kan skjutsa mig till stationen, jag vägrar att gå!
Medans jag väntar på att pappa ska komma hem ska jag lite lätt medela att jag är som en grillar gris! Det är super varm här! Och inte blir det kallar om man går ut... Och jag vet inte hur man sätter på AC:n här... Så ja... Det var bara det jag ville säga. Jonna och jag kommer ha superduper kul och det kommer säkert bilder på det!
Ha det bra så länge så hörs i säkert ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0