godmorgon godmorgon

Ja jag kan väll berätta lite från igår kväll...
Jag kunde inte somna igår efter att jag logga ut, så jag fick ett sånt där ryck som jag kan få ibland bara. Så jag bestämde mig att rensa ut massa gammla kläder och städa min garderob. Så jag hittade massa kläder och jag inte vill eller kan ha. Jag sammlar ju på mig massa skit och är inte en sån som vill slänga saker..  Men jag intalade mig själv att jag är tvungen! Men jag hittade massa kläder som jag kan göra om till annat istället för att slänga. Så jag hade tänkt att spara ifall jag inte har något för mig på sommarlovet.
Så jag somnade kanske 2 eller något. Inte bra! För vi gick sen upp halv 5... Inte kul! Men dom skulle ju till Norge och ville åka så tidigt som möljigt för Davids och Sams skull.. Det är ju inte så kul att åka bil, SOM SAGT! Men dom skulle iallafall skjutsa mig till mamma så fick jag fortsätta att sova här.. Men när ja försökte somna om så gick det inge bra.. Låg jätte länga utan att kunna somna...
Men Jag ska snart ut och trötta Matilda och träffa några andra tror jag. Men innan det så måste jag duscha och fixa mig. Men vi hörs efter att jag duschat.
Bye!


Bild från Göteborg och vid havet. Det var sjukt fint där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0