Några bilder fårn Götet


Var bara tvungen att fotta sveriges största hängbro, skulle inte vilja åka på den när de stormar! :O


Mohahaa min humor! 

  
Me and my brother.


FY FAN VA SNYGG?! hahaha.


Mihih en säl :D


Wannabe holken! Mohahahaha!


Vid havet.


Jag fottade allt möjligt ...


Vid havet.


Jag fiska krabbor! Haha sjuuuukt äckligt!


Jag hade bästa tekniken.. ;)


Min bror fick något fler än vad jag fick...
Och han blev biten betydligt fler gånger än jag !


Blekfis! Men det var jätte varmt i vattnet! ;o


Vår plyttelilla lägenhet! Det är iprincip det man ser...
Det finns också en bäddsoffa, badrum och kök.
Det fans ett till rum med bastu och träningsaker, men där var jag inte så ofta ;)


Hehe, dom va jääätte goda!


I väntan på tåget.

Har inte så mycket tid att ladda upp fler, blir kanske mer i efterhand.
Men nu är ja jätte trött och hungrig, ska äta nu. hörs sökert imorn,
Take care!

Kommentarer
Postat av: jocke :D

Har din bror stor snopp ?? ;:D

2009-06-21 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0