ute

Kom just in efter att ha vart ute med Karin, Moa, Emelie, Micke, Alex, Jocke och Raden.
Jocke var typ förstoppad så vi gick först till Buvall så att han kunde låna toalett. Men det kom tydligen inget. Haha (karin och jag garva helatiden.)
Sen helt plöttsligt var vi påväg till vivo och skulle köpa läkerol, för det är tydligen bra och man är ''förstoppad''. Men det var stängt... Så vi gick till filmakuten. Men när vi kom fram så hade ingen pengar tydligen, eller nått..
Så vi gick till radens friggebod, som luktar skit! Blandat av svett och axe spray. Och allt vad det luktar! Jag vill nog inte veta. UUUSCH!!
Och så började alex att sjunga. Håller på att ladda upp den så att ni kan få se sen. Det är så vackert!


När jag var och våldgästa Karin Hehe.


Alla grabbsen som är påväg mot filmakuten ;)

Jag tog inte så många bilder eftersom det regnade och skit.
Ska bara ta och hitta något att äta. Kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad ball jag är!!

2009-06-13 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0