Godmorgon

GUUUUUD va trött jag är.
Vi somnade typ 5 och halv 9 vakna ja av att Karin sa: Ska vi göra något bus på Jonte eller Nick?
Då va ja tvungen att gå pp så att dom inte skulle göra något på mig.
Vi hadde jätte roligt igår, hehe.
Haha, Mikael krossade en tavla med ett fotta at Jonte som liten, Hahahha gud va vi garva, Micke ba: Jag krossade din barndom. hahah
Och det hände ganska mycket mer saker som är ''a top secret'', INGEN får veta :D haha

Melodifestivalen:
Ja, Malena Ernman van då med låten La Voix, haha tur att inte snälla snälla vann! Då tyckte jagatt La Voix va bättre. Menjag tyckte att e.m.d, alcazar eller måns skulle vinna.



Jag ska iväg me Matilda snart till Kista, men ja kommer ja sjukt trött, så ja kommer inte va så rolig.
Får se om jag verkligen orkar.
Aja, ska ringa till min mor och säga att hon ska hämta mig.
Bilder kommer lite senare.
CIIAO

Kommentarer
Postat av: karin

haha mikael den busen xd

2009-03-15 @ 17:57:32
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0