oooops

Hehe, jag glömde bort att ja hadde lovat att skriva igen igår kväll, jag var å fottade lite, sen så när ja kom tillbaka till datan hadde några i min klass startart en masskonvertation, så ja fassnade där. Hehe, de va roligt.
Men ja kan langa in lite roliga bilder som ja tog igår.

                                                                                  

(Jag tror att man kan klicka på dom för att dom ska bli storre ;D)

Haha, ja hadde lite tråkigt eftet ett tag ;)
Och JAAAAA jag är verkligen fullt seriös ;)


Men nu sitter jag och lyssnar på mina favorit låtar, bland annat :




Och så har ja fått den här låten på hjärnan, efter som Louise och Ema går å sjunger på den ganska ofta :


(Lyssna till mitten ungefär, de e där de börjar ;D)

Aja, jag ska snart duscha sen ringa Matilda.
Vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

du ringde aldrig :O <333

2009-03-14 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0