dryg dag

Godagens.
Jag skrev inte så detaljerat hur de va på Grönan igår, så jag gör det nu.
Insane, var inte öppen -.-, sjukt dåigt, de va ju nätan därför man åkte in... Men jag köpte det där grönaortet eller vad det heter, när de e fri entré, så ska nog dit nästa helg, om inte revet är på lördagen ;).

Det va ganska mycket folk lite senare på dagen, men de va ändå kul att va där med kompsarna. Hehe.
Men idag iallafall:
Vaknade av att pappa ringde, från övervåningen, ja var sjukt irriterad att han inte kom ner, så ja svarade bara att han skulle komma ner. Sen så kom dom ner och sa att jag skulle börja jobba i trädgården.
Jag har gjort sjukt mycket! Reffsat hela tomten, lagt ner skiten i påsar, klippt (FÖR HAND) allt gräs som var för långt vid huset och skit, och tvätat ute möbler.
Det var jätte jobbigt. Haha. men vad gör man inte för pengarna? (a) .
Har dansat idag också. Det var kul, har lärt oss lite mer nu. Och imorn ska vi dansa ännu mer! :) najsnajs.
Imorn är det skola -.-, jag är verkligen skoltrött, redan! Jag vill bara njta av livet och göra inget! Men det är väll som det är..

Men nu pallar jag inte skriva. Jag vet drygt inlägg men har inget att göra ;)
Men ha det så jätte bra så hörs vi imorn, tror jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0