mihihi

Nu så har jag konfirmerats och kommer nu som lovat börja blogga mera, eftersom jag fått en data! Haha! Suck on that! (driver).

Kan lägga ut lite bilder från mina konfirmations presenter, ska få lite bilder från alla som fotta under själva konfirmatonen senare, (inte idag).


Ett kors, (självklart?) de va coolare än ett vanligt faktiskt... ;)


Silver örhängen och halsband.


Guld örhängen.


(Vet inte hur ja ska förklara men ni ser ju ;D )


Ursäkta dålig bild, men det är iallfall örhängen.


Ringar, örhängen.


Money.


Presentkort, Kicks&GinaTricot.


Pärl -halsband, -armband, -örhängen.


På bilden ser den inte så jätte bra ut, men irl är den super sweet!

Compaq Presario CQ60-300SO
And the data ;)




Jag hade på mig vit ballongklänning med stor rosett på mig, vita tights, pärlhalsband, löshår (lovar, det är ovanligt nu).


Och mina super söta skor, visst är dom fina ? :D

Det kommer att bli mer bloggande nu, men... mamma ska fixa nu så att vi inte har mobilt bredband där.. Men ska försöka baxa den där lilla saken så fort den är ledig, men så fort det är fixat så kommer jag blogga super mycket! ;)

Men nu ska jag plugga. Baby goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0