konfirmation snart då...

Ja snart är det dags för konfirmation, och alla har börjat fråga mig vad jag önskar mig. Och jag har just fått reda på att det är ganska så stort... Så jag säger bara ena saken efter den andra, och dom tycker knappt att det duger som en fin konfirmations present.
Men några saker jag behöver och vill ha är...



...en dator. Hos pappa har min dator nästan helt gått sönder nu. Och den e gammal och skruttig. Så en ny dator skulle inte sitta fel ;)



... en dockningssak till iPoden. För när jag dansar så ramlar mina hörlurar av helatiden, och det blir bara så klumpigt. Så det skulle vara jätte bra att ha.



... en kamera. Mina förra gick ju sönder, tappa bort sladden och det gick inte att andvända helt enkelt. Just den här vet jag inte, men den ska tydligen va bra... Blev utsädd till årets kamera 2008 typ. Och finns i 3 färger, rosa svart och ljusgrön. Jag vet att dom flesta hade sagt att ja skulle ta den rosa, men jag skulle tröttna fort som fan. Så svart blir nog bra sånt fall ;)



... klocka, något jag VERKLIGEN behöver. Jag är inte så duktig på tid nämligen... Så det skulle va bra, och visst är just den snygg?

Något kors kommer jag antagligen få och sånt.. Men mer kommer jag faktiskt inte på att jag vill ha.
Men det kommer säkert mer inlägg snart.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0