ingen skidåkning idag

Nej idag sitter jag hemma och pluggar. Har som sagt gjort klart designuppgiften, men nu har jag också gjort klart hemkunskapskompletering, och nu håller jag på med elförbrukning... hehe ja vet att de e lite sent, men de va tydligen okej att ja lämna in efter påsk. Men jag kan inte göraklart den helt idag, för jag måste åka till någon affär och kolla hur mycket ett playstations2 drar.. och jämföra med räkningarna.. och massa skit, hehe.
Jonna kom hem ifrån USA idag, woohoo, Sitter och väntar på att hon ska ringa. Och själklart kunde hon följa medpå kryssningen.


Vi gjorde ju ett nyhetsrepotage med skolan, och jag skulle länka den till er, så här har ni den;
http://www.tekniskamuseet.se/templates/Page.aspx?id=20550
Klicka på potentia år 8.
Hahahaha det är jäätte pinsamt, men jag bjuder på den .
Hahahahahhahahahahaa gud ja as garavar varje gång jag ser mig!!!
 ''12 åringarna på östermalm'' till exempel. hahahahahahhah guud.  
Man hör verkligen att jag har ''lite'' problem med att säga R, Men är det miff fel? haha nej :P
ja em ndet var iallafall kul att göra :D


Men nu ska jag ta och fortsätta plugga.
Ha det bra :D<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har du problem att säga "R"... det tyckte inte jag att du hade. Eller så har jag dålig hörsel...



Men du var ju typ bäst av de som läste upp nyheter. hon Louise lr vad hon nu hette sög som f*n x)

2009-04-11 @ 12:01:23
Postat av: moa

Vilken hemkunskapskompletering ? :o

2009-04-12 @ 16:36:27
URL: http://thelifeofmoa.blogspot.com
Postat av: svar

anonym:

ursäkta?

moa:

haha den där när amn ska göra resept å skit ;)

2009-04-13 @ 21:07:30
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0