Långt med underhållande inlägg.

Nu har jag inte alls varit duktigt på att blogga. Men jag vet inte.. Har inte haft lust riktigt. Men kan skriva lite saker nu.

Ni vet Dino, han som van jesc 2003? Iallafall, han har skrivit på sin facebook typ att ''massa'' skandinaviska människor addar han på fb. Haha kulkul, eftersom har förmodligen menar oss (mig, Moa och Karin).

Jag, Karin och Moa har ringt mejlat in till the voice och har frågat ifall vi kan praoa där. Lär inte få något svar fören på Måndag.
Haha idag när jag ringde till Skansen för att kolla om vi kunde praoa där, då hände en liten pinsam sak:
Någon röst: Blablabla på skansen.
Frida: Ja hej, skulle du kunna koppla mig till någon som hart hand om prao elever.
Rösten: Ja visst, dröj ett tag.
*Jag dröjde i typ 2 sek*
En annan röst: Heeeej.
Jag: Eh... Hej.
Rösten: Hur mår du?
Jag: Äh.. hm.. jag mår bra?
Rösten: Oj! Gud, jag trodde du var min sambo.
Jag: Hahahaha jaha!
Det kan jag säga var sjukt roligt!

Har varit på dans idag och dansade house. Har inte dansat det förut, men det var kul. Men lite jobbigt, eftersom jag är så otroligt svag och vi gjorde mycket dans på golvet och med armar. Men som sagt, kul att prova på något nytt, och jag älskar våran vikarie! Haha.


Så här se house dance ut, fast vi var mer på golvet och dansa. ;D


Aja, nu är ja sjukt trött. Ska farma lite och sen sova tror jag, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0