häärligt

Är nu i åre.
Jag lånar pappas data, men internet är inte så snabbt, därför skriver jag inte varje dag.

Måndag:
Vi kom till stugar vid halv 6 tiden eller något sånt. Och vi packade upp allting och bäddade och shit.
Sen vi ville jag ut i snön! Och vi har typ som en pulka backe, fast grymt lång, och det är ingen som åker där så det är grymt mycket lössnö. Så jag, David och Sebbe begav oss ut i snön. Och upp för backen skulle vi! Och vi sjönk ner och fassnade sjuktmånga gånger! Hahah och vi sjönk ner ungefär till midjan. Det var jätte kul, fast jobbigt. Och sen rullade vi och gjorde kullebyttor ner för backen. Hihi. De gick sådär.. Aja sen gjorde jag inget speciellt mer.


Tisdag:
Första skiddagen! Yey. Och det var jätte fint väder! Solen sken som bara den! Och jag har bränt mig lite i ansiktet. Inte kul.     Jag, Sebbeoch David åker själva eftersom pappa, Linda och Sam vill umgås, under skid sesongen är pappa borta väldigt mycket.
Sen efter skidåkningen så
åkte vi hem och jag satte mig direkt (efter duschen dåra) och plugga. Jag gjorde klart design-uppgifts-saken. Sen sooov jag!

Onsdag:
 Träning på morgonen i Duved. Haha, och jag var med och körde. Det kändes ovant efter att inte ha åkte bana på två år, och desutom utan skydd. Så jag körde på ganska mycket med armbågarna, OCH FATTA HUR ONT DE GJORDE! Jag har feta blåmärkerna. Men jag överlever! Sen efter lunch så åkte vi till ''Åre'', och åkte ett tag där, men eftersom det inte var så jätte fint väder, varmt och aldelles uppkört så åkte vi hem vid 3 tiden. 
Pluggade lite efteråt, och soooov sen
Och på natten! ÅÅÅ VAD SUR JAG BLIR!!!!!!! Vid tre tiden på natten så typ busringde några från min klass till mig. Å JA VA SKIIIT TRÖTT!! Ja va as lack morgonen efter! (ja kommer hämnas när jag kommer hem!).

Torsdag/Idag:
Idag så hadde Sebbes kompis kommit upp hit så han åkte också med oss.
Vi typ åkte lite överallt.
Det har inte hänt något speciellt. 
Väntar på att pappa och Sebbe ska komma hem så vi kan äte snart, är grymt hungrig.
 

JUUUSTE!!!


*   Det spööökar här! Eller jag har inte sätt eller hört något. MEN PAPPA HAR!! Han har berättat för Linda att han har hört viskningar, hört och sätt dörrar slå. Och det värsta av allt! HAN ÄR TYDLIGEN INTE DEN ÄNDA! Jag vet inte så mycket, och jag vill inte veta eftersom jag sover där uppe... Hoppas jag kommer hem. OM JAG INTE HAR HÖRT AV MIG INNAN SÖNDAGEN ÄR JAG NOG UPPÄTEN!

*   Jag har fassnat i en jätte bra bok! ''När Lucy Sullivan skulle gifta sig'' heter den.
Såhär står det på baksidan:
''När Lucýs arbetskompisar går till en spåkvinna, följer hon med för att få sig ett gott skratt. Hon blir inte särskillt imponerad närmrs Nolan spår att hon innom ett år ska traska upp för altargången. Inget kunde blir mer fel. Lucy är inte den typen och hon har ju inte äns en pojkvän, Men när de andras spådomar börjar slå in en efter en, blir hon mer och mer fundersam.''
Jag vet att den inte verkar så lockande, men när man väl har läst några kappitell så kan man inte sluta läsa, JAG LOVAR. Den rekomendrerar jag verkligen! Jag är bara på sida 188, och det finns 527 sidor.. så än på ett tag kommer jag inte ha läst ut den, vilket jag är glad över. Jag gillar att läsa böcker som är så där ruskigt bra. Men Inget man kommer ångra!

*   Vi har bokat biljetter till kryssningen nu! Jippie! Fats de va tydligen någor strul nu när dom ska betala så jag vet inte riktigt om det blir den 18... men men ..

Nu ska jag äta.
Ha det bra!!!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0