heh





HAHA VISST ÄR DEN GRYM? Lite sent, tänkte lägga in den när jag kom hem från åre.. men nu är den inne iaf. haha. super skön!

Har vart ute med Emelie, Tildah och Emma nu. Fast tildah gick hem ganska tidigt. Och sen träffade vi Karin, Clara, Millie Lisa tror jag att hon heter (shit, sorry)  och nån mer. fast vet inte vem de va. (a)
Haha Emelie och Emma är så sköna! Dom hoppade in i polarnas bil och gömmde sig, och Clara satt och fråga folk efter kokosnötter. haha, så sköna.

Aja nu ska jag kollar på film, jag tror jag vill se John Tucker must die, de va ett tag sen.

HAHA SHIT ! höll på att gömma att berätta hur de gick på uppvisningen.
Hehe, det gick bra tror jag, gjorde inga fel den här gången, eller iaf inte vad jag märkte (a)
Fast de va drygt att sitta och vänta, för de va så många gympa grupper innan, och jag satt där och blev bara mer och mer nervös..

Men sov så gott allihoppa!<3

Kommentarer
Postat av: kajsaaaa

jag heter kajsa, inte lisa! ;P

2009-04-26 @ 18:57:43
Postat av: svar

OH GUUUD FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!!

2009-04-26 @ 19:32:50
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0